Taramul sirenelor si parada militara cu puzzle 3D

De Craciun copiii au primit douz puzzle-uri 3D pe care le-am tot tinut cat mai mult deoparte. In weekendul asta Mihai a facut o masina cu tatal meu si azi m-a rugat sa facem si tancul.

Puzzle-urile sunt destul de rezistente; plansele sunt facute din doua coli de carton si o folie subtire de burete la mijloc. Sunt bine realizate si ne-am distrat cand le-am facut - de fapt eu le-am facut initial si apoi ei s-au jucat cu ele in fel si chip.


Pentru Mariuca am facut o adevarata scena din taramul sirenelor. Sincer, cea din scoica ni se pare rea si am cazut de acord sa ii zicem Mama vitrega; Mihai a intrebat ce inseamna o mama vitrega, desi stia din alte povesti - i-am spus ca e o mama cu care se insoara tatal dupa ce moare mama adevarata.


Desigur, Mihai a fost fascinat de taramul sirenelor. Cara scena peste tot prin casa si aici a pozat ca un monstru adevarat ce este. :)) Apoi a dezmembrat toate formele, le-a potrivit la loc pe plansele goale si i le-a adus Mariei pe rand, pentru ca ea prefera sa se joace cu figurinele separat; cu ocazia asta mi-am adus aminte ca si eu imi faceam papusi din hartie, printese pe care le copiam din cartile de colorat si pe care apoi le coloram frumos si cu care imaginam tot felulde jocuri... Iata ca si copiii de acum prefera jocurile de genul acesta. :)

Puzzle-ul 3D al lui Mihai avea si un tanc pe care l-am facut imediat.



Le-a luat pe toate repede si foarte fericit, zicand ca acum se poate pregati pentru parada militara - isi mai aminteste ceva de la 1 decembrie, lucru care nu ma poate decat bucura.


Nava militara e din vara lui 2012. A facut-o cu tatal meu cand am fost la a mei in vacanta. A tinut mult la ea si inca mai tine, pentru ca a cerut expres sa o aduca acasa dupa noi, iar acum a cautat-o imediat ca sa isi completeze colectia.


Am mai testat puzzle-uri 3D si dupa experienta asta, vazand ca sunt incantati, m-am hotarat sa le iau un sac. :)) Va trebui apoi sa rezolv problema cu pastratul lor, pentur ca sunt destul de voluminoase si nu se pot desface si asambla la nesfarsit, dar sa le luam pe toate pe rand...


Happy puzzles,
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii