O zi ploioasa ''en rose''

Am avut asa chef de putina culoare, chef dus pana inspre extreme. In realitate, azi am purtat verde, rosu, albastru, crem si un fular multicolor, toate culori puternice, insa fara sa iasa cu nimic in evidenta... nu, nu le-am purtat pe toate o data. :) Motive ca sa port vreodata asa ceva? Pai uneori ma plictisesc de jeansi, de pulovere uni, de pulovere simple, de camasi, de ii, de haine obisnuite, de imprimeuri cu floricele, de culori obisnuite, de negru, de maro, de verde, chiar si de rosu si pentru ca uneori se petrece un declic in mintea mea si uit ca am 33 de ani si nu 23. Anyways, asta e...

Rainy Day

Rochie Moschino, 1.000 RON / Ghete Dr. Martens, 365 RON / Rucsac Alejandro Ingelmo, 2.340 RON

Zau ca nu stiu ce are ghiozdanul ala de e asa ''magic". Cat despre ghete, prin noiembrie sau decembrie erau la miniprix, cu 160 ron, in multe culori; erau de piele, deci off pentru mine.

En fin, semnez...
La Vie (En Rose)

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Nu stiu daca as indrazni sa port eu imbracamintea din poza, doar umbrela, dar mi-ar placea sa vad oameni imbracati asa in jurul meu, cred ca ar inveseli amalganul de gri

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nici eu nu stiu daca as indrazni... poate pana la coltul strazii :D. Dar as vrea sa am ''curaj'' suficient incat sa o fac.

    RăspundețiȘtergere