La cumparaturi... in 1850

Am dat azi peste o pictura frumoasa datata prin 1850, America. E frumoasa nu atat prin realizare, cat prin ceea ce reprezinta. Sunt doua femei la cumparaturi, in magazinul de carne. Imi place tinuta lor simpla, dar eleganta in acelasi timp. Una din ele are un buchetel de flori in mana si o batista; cred ca ea e stapana, care miroase si alege carnurile, pe cand cealalta, in rochia mai ponosita, maro, este servitoarea. Vanzatorii sunt si ei eleganti, la costum negru, ba unul are chiar si palaria pe cap; manecile camasilor albe le sunt protejate de mansete negre. Si ceea ce mi-a atras atentia din nou, pentru ca nu e prima data cand vad asta, este faptul ca amandoua poarta geanta pe cot. :D Cumva, se pare ca atunci era ceva normal.  


Imi place. Imi place atmosfera, imi plac personajele si m-as tot uita la ele incercand sa aflu cat mai multe detalii; sau sa deduc povestea lor tocmai din aceste mici amanunte.

Enjoy,
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii