Ebook-ul preferat al lui Mihai: Book of Monsters. Dragons

De departe, e cartea lui preferata... cine il cunoaste si a mai citit pe aici, stie ca de mic a fost pasionat de dinozauri, apoi de dragoni si mai incoace s-au adaugat pe lista si toate fiintele fantastice posibile de prin mitologie.

Realizata de Anthony Briggs, Book of Monsters: Dragons / Cartea Monstrilor: Dragonii are 34 de pagini cu ilustratii si informatii succinte despre... dragoni. Trebuie sa subliniez chiar ca ilustratiile sunt deosebit de colorate si frumos realizate.

Ai crede ca dragonii sunt de un singur fel, nu? Ei bine, nu. In carte sunt prezentati 26 de tipuri de dragoni diferiti, fiecare cu alta infatisare si calitate. De cativa stiam deja, insa altii ne erau cu totul necunoscuti, asa ca i-am cautat apoi pe internet, incercand sa aflu daca sunt inventati de autor sau au aparut in legende. Absolut toti sunt din mitologie, lucru care da o latura educativa cartii.

Nivelul informatiilor insa este prea redus pentru 5 ani si 4 luni, cat are Mihai. O consider o carte perfecta pentru un copil care de abia incepe sa se familiarizeze cu acest ''domeniu''. Norocul nostru a fost ca in carte sunt prezentati multi dragoni despre care nu stia nimic, deci a fost prins imediat. Cartea este de aici, am luat-o la oferta, cand era gratuita.

Iata cativa din dragonii de care nu stiam, dar pe care apoi i-am intalnit in cateva povesti, enciclopedii si documentare...



Pe Ouroboros l-am intalnit chiar si eu intr-o carte (aici), insa la momentul respectiv habar nu aveam de el si ce reprezinta. :)


Partea buna e ca i-am luat si cartea cu monstrii de Halloween, de acelasi autor. Diseara avem ce face...

Alte carti cu fiinte fantastice despre care am scris aici (click pe imagine pentru a merge la descriere):
 

Happy reading!
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii