De ce unii copii sar non-stop

foto: 123rf.com
Stau si lucrez, sunt concentrata, dar de undeva de la marginea razei mele de perceptie aud ca un fel de ticait. Ma uit in sus. Nu e ticait, e Mihai care sta cu o jumatate de fund pe patul meu si sare. Cred ca sare asa de cel putin 5 minute.

Tac tac tac tac tac tac... Sare sare sare sare sare...

Imi adic aminte ca sarea de cand nu avea nici 2 ani, de mult mai inainte de cand nici macara nu putea sa faca doi pasi unul dupa altul fara sa se tina.

Asa ca am lasat deoparte ce faceam si am cautat pe internet: ''why do kids jump all the time''. Aflu ca e ceva normal pentru anumiti copii, care sunt intr-o conditie fizica foarte buna si au nevoie de mai multa miscare. Un parinte spunea chiar ca si el simte la fel; daca sta prea mult locului, are senzatia ca trebuie sa isi miste picioarele. Imi aduc aminte ca si eu imi batai cate un picior cateodata. Deci, e ok si de inteles. Plus ca atunci cand merge la gradi nu prea sare. Azi nu i-am mai scos afara in curte pentru ca ieri au venit in casa inghetati. Trebuie sa ies cu ei diseara, asadar.

Sa lasam copiii sa sara,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii