Zâna Zorilor (ed. RoxelCart)

Este o carte pe care am luat-o de Moş Niculae în anul acesta. Căutam de mult poveşti româneşti cu ilustraţii potrivite pentru 3-5 ani, grupa noastră de vârstă, aşa că aproape am sărit în sus de bucurie când am văzut cărţulia aceasta (care face parte dintr-o serie de vreo 5 cărţi).

Zâna-Zorilor este foarte frumos ilustrată de Dana Popescu, lucru care mă bucură, pentru că vreau să apară ilustratori români din ce în ce mai mult. Textul, adaptat după cel original de Ioan Slavici, este un picuţ cam greoi şi lung pentru 5 ani (cred însă că merge perfect aşa cum este pentru 7 ani), însă am adaptat pe ici-colo. Hârtia este de bună calitate, uşor lucioasă, iar imprimarea este foarte bună. Per total, sunt mulţumită. :)

Am cumpărat cartea cu 7 lei din Carrefour, exact înainte de sărbători, dar pe situl editurii se găseşte cu 5 lei (ca să ne lămurim odată de ce reduceri ne aşteaptă în magazine de sărbători).


Cu ocazia asta am aflat de Vântoase, personaje fantastice pe care nu le-am mai întâlnit până acum prin poveşti.

Lectură plăcută,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii