Provocare: 1000 de cărţi într-un an

Am descoperit azi o provocare care îmi place mult din 3 motive: cărţi, copii, citit. Ta-daaam! Să le citim copiilor 1000 de cărţi într-un an, e o provocare care vine prin Andreea de la Crestem Împreuna. Eu mă bag, pentru că oricum le citesc zilnic celor mici - nu mă lasă ei să nu :)) - şi de multe ori citim chiar 2-3 cărţi.

Dacă par multe cărti, după un calcul simplu vedem că vin cam 2-3 pe zi, deci nu e deloc greu. Mai greu va fi cu achiziţionarea cărţilor, pentru că nu voi putea cumpăra atâtea carţi noi. Rămâne varianta cu împrumutarea si biblioteca, despre care cei mici ştiu deja câte ceva.

Regulile provocării:
* Data începerii e 1 decembrie 2012
* Se iau în considerare doar cărţile citite o data (later edit: ''Dacă înainte de 1 decembrie aţi citit cărţi şi le recitiţi de acum încolo, număraţi-le o singură dată (la o recitire adică), fiindcă nu vorbim doar de cărţile noi de după 1 decembrie'')
* Cărţi imprimate
* Cărţi online
* Cărţi digitale de orice tip
* Chiar şi cărţi audio
* Cărţi în orice limbă
* Trebuie să scriem din când în când pe blog (la sfârşit de săptămână sau lună, după cum vrem) despre ce am citit şi cum am avansat

Pentru că am aflat de abia azi de provocare, noi începem să contorizăm de mâine şi încercăm să recuperăm pe parcurs. Sănătoşi să fim! :)

Spor la citit!
Lavinia

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Buna Lavinia! Ma bucur ca participati si voi in provocarea Andreei! Ne-am 'inscris' si noi, dar n-am apucat inca sa fac lista cu ce am citit luna asta pana acum....
    Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere