Masca lui Mos Craciun

Acesta este de departe cel mai agitat si ocupat sfarsit de an, din ultimii 5-6. Din fericire, am apucat sa fac un craft mic joi seara impreuna cu cei mici si parca ma simt mai bine cu mine insami ca nu am lasat nici anul acesta totul numai pe seama educatoarelor. Vineri a fost si ultima zi de lucru intens pentru mine, asa ca ma asteapta o mini-1/2-de-vacanta in care vom asculta colinde, vom citi mai mult si vom mesteri. :)

Ideea am luat-o de la grupa de gradinita a Mariei, dar sunt sigura ca e plin internetul de idei asemanatoare. Mihai vazuse mastile facute de cei de la grupa mica, i-au placut si i-am spus ca vom face si noi acasa. Zis si facut...

Materialele necesare pentru lucru sunt minime:
  • 2 coli de hartie
  • creioane colorate
  • vata
  • lipici
Am luat doua coli albe de hartie si am desenat chipul lui Mos Craciun cat am stiut eu mai bine. Acum cand scriu (e 2:25) nu il pot scana, insa maine sau zilele astea promit ca pun si desenul alb, in caz ca foloseste cuiva. Apoi i-am pus pe copiii sa coloreze caciula si chipul mosului (da, avem si creion de culoare pielii).



A urmat intinderea lipiciului si aranjarea bucatilor de vata. De departe, a fost cel mai amuzant moment. Ca sa nu mai spun ca mi-au luat punguta cu vata si au intins-o prin toata casa.


Mosii au iesit dragut. Inca nu m-am decis daca sa ii tai pe contur si sa ii lipesc la ferestre cu fata in afara, ca decoratiuni sau sa ii agat in carlige la mini-expozitia de picturi si desene ale copiilor...



Cel din stanga e al Mariei (ea intotdeauna apasa mai puternic cu creionul), iar cel din dreapta al lui Mihai (el a experimentat si a facut si o umbra cu un violet inspre motul caciulii).

Lavinia

PS - tocmai am pregatit un aluat de turta dulce si am mirosul de scortisoara si nucsoara in nas. i love it :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii