Cum o sa-mi petrec Craciunul

Acasa. La caldurica, eventual in pat, relaxandu-ma la lumina beculetelor. Daca zilele trecute m-a chinuit talentul si am creat o tinuta eleganta pentru Craciun, acum dau nas in nas cu realitatea si... imi place... Imi place ca nu ma stresez cu cadourile, ca le voi face impreuna cu cei mici, ca las totul sa vina de la sine, imi place ca o sa fac cozonaci (una din cele mai frumoase amintiri de acasa e mirosul de cozonaci in Ajun), iar a doua zi o sa mananc (asa cum fac de fiecare data) cacao cu cozonac - e regula! Voi citi cu cei mici carti de Craciun, le voi mai explica inca o data despre ce inseamna de fapt aceasta sarbatoare, spre seara vom impodobi bradul si probabil ca  vom canta colinde.

Christmas at home :)

Christmas at home :) by pinemunde
Pulover HoHoHo Lot78, 1.140 RON / Cardigan Cable, 245 RON / Pantaloni de pijama Cyberjammy, 125 RON /

 Papuci Presence, 56 RON / Forme copt Silikomart, 105 RON / Oameni de zapada Holiday Splendor, 35 RON

Suna plictisitor? Poate, la o varsta. Adevarul insa este ca lucrurile simple, un miros, o aroma, o amintire, o vorba frumoasa, o seara fericita impreuna... astea ne umplu viata, nu stresul, nu agitatia, nu graba, nu zgomotul. Cand plecam nu luam cu noi nimic si nu ramanem decat o amintire; de noi depinde daca acea amintire e frumoasa ori ba. 

BE HAPPY!
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii