Caroline Mickelson : Miss Kane's Christmas / „Cine a mai salvat Craciunul?”

Stiu ca exista un film, Grinch, cu o faptura care uraste Craciunul. De data asta am dat peste o carte in care e vorba tot cam despre asta, numai ca intr-o atmosfera mult mai calda si chiar romantica, daca pot spune asa.

Una din rezolutiile din acest an a fost sa caut si, daca gasesc, sa citesc carti despre Craciun (de vineri incolo incep sa ma uit si la filme pe aceasta tema, deci e de inteles). Si am gasit, pe amazon cateav carti, printre care si aceasta.

Cand am inceput sa citesc Miss Kane's Christmas scrisa de Caroline Mickelson am avut impresia ca ma uit la un film de pe Hallmark. Aceeasi atmosfera, acelasi tip de personaje, aceeasi poveste trista si amuzanta pe alocuri, dar care se termina mereu cu bine si cu multa iubire. Asta e! Si poate ca, intr-o oarecare masura, macar in perioada asta, am nevoie si de happy-endings.

Miss Kane, pe numele ei adevarat Carol Claus (alias Kane) nu este alta decat fiica lui Mos Craciun. Cartea incepe cu trei zile inainte de Craciun, in momentul in care tatal ei o aduce cu sania la o casa dintr-un cartier rezidential. Carol considera ca a fost indepartata pe nedrept din postul de Elf Manager, insa afla apoi ca are o misiune si mai importanta: sa readuca magia Craciunului in familia lui Ben Hanson. Tata a doi copii, Ben nu a reusit sa treaca peste decesul sotiei sale (care planuia sa il paraseasca) si ii trage si pe copii dupa el, intr-o viata noasta si lipsita de magie. Mai mult, lucreaza la o carte in care destrama mitul lui Mis Craciun. Carol accepta provocarea si intra in casa pe postul de bona a copiilor.

Un excerpt al cartii poate fi citit aici.

Mi-a placut cartea si mi-a amintit de zilele de demult cand ma uitam in liniste la un film pe Hallmark (parca as avea o obsesie cu postul asta), iar apoi ramaneam cu o stare de bine si liniste interioara. La fel am simtit si dupa ce am citit cartea asta. :)

Pace,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii