Vorbind cu pasarile

Am luat azi de la posta un colet mult asteptat. E vorba de o carte de poezii pe care o imprumutasem de la biblioteca si o citisem in liceu, care s-a potrivit perfect sufletului meu si pe care apoi, evident, a trebuit sa o returnez... cartea are putin peste 500 de pagini, deci nu a fost posibil sa o copiez. :) Desigur, as fi putut sa spun ca am pierdut-o, plateam ceva si vedem ce faceam - in fine, ideea asta nu mi-a venit atunci si nici nu mi se pare ok.

Partea buna e ca am gasit-o saptamana trecuta pe okazii.ro si... ta-dam!...

Ador cartea asta! Ador poeziile din ea, sunt o resursa nesfarsita de inspiratie si frumusete. Si o sa pun aici cateva, ca sa vedeti.

Partea frumoasa a zilei a venit pe la pranz, cand Maria se culcase (pentru ca nu se simte bine), iar eu am ramas cu Mihai, ca sa manace. Si in timp ce manca, m-am apucat sa citesc poezii - desigur, poezii pe care sa le inteleaga si el... Asculta tacut, grabindu-ma sa incep cand faceam vreo pauza. La un moment dat... Mami, tu cand citesti poeziile astea parca vorbesti cu pasarile...

:)
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii