Aprovizionarea cu legume :)

Mare minune si uimire mare, azi am gasit un site dedicat retetelor de smoothie, incusiv cu smoothie-uri de legume. De abia astept sa se trezeasca cei mici ca sa-mi pot face un smoothie cu morcovi :D. Cred ca va fi deliciosss :) Si cum azi am scris despre legume, am dat si peste pictura asta de mai jos, foarte frumoasa si... aprovizionata; presupun ca intr-o lume perfecta, ne-am cumpara atatea legume si am avea camara plina, cel putin de azi pe maine. Deocamdata ma uit pe imagine si mi se face pofta de conopida, rosii si salata. Conopida nu avem, dar avem salata si rosii. Dupa smoothie, ceva mai incolo, imi fac o salata... daca o sa mai pot.

Kitchen Still Life, pictata de Joachim Bueckelaer
(sursa: corbis.com)
Sanatate sa avem,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii