Mancare de soia cu usturoi si patrunjel

Reteta mi-a placut, a iesit delicioasa. Problema e ca eu cu soia nu ma impac prea bine. Cumva, imi da o senzatie de satietate care nu imi place. Dar ca sa nu uit o varianta care mi-a placut, here it goes...


I n g r e d i e n t e :
100 g soia granule
1 ardei rosu
1 ceapa mare
10 catei de usturoi
1 cutie (380g) rosii decojite sau 3-4 rosii + 2 linguri bulion
ulei de masline
sare, piper
coriandru
1 legatura de patrunjel

P r e p a r a r e :
* Soia se pune intr-un castron cu apa, pentru 20 de minute, ca sa se umfle. Dupa ce trec cele 20 de minute, se lasa la scurs intr-o sita marunta.
* Ceapa se taie solzisori, ardeiul cubulete mici si se perpelesc nitel intr-o tigaie cu ulei de masline.
* Se adauga soia, rosiile si sucul din cutie si apa cat sa acopere (am puc cu cutia, deci in jur de 400ml), coriandrul, sare, piper si se lasa sa fiarba pana cand scade.
* Spre final se pune usturoiul.
* Patrunjelul se presara, tocat, numai inaitne de a se manca.


Mii de scuze ca nu mai stiu de unde am reteta asta. Nu imi apartine, sigur am gasit-o pe undeva si am adaptat-o.

Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii