Ilustratii Fiorina / Canaro

Dupa atatea uratenii, am gasit astazi IAR ceva frumos, care ma atrage continuu si care sterge tot. Ilustratii facut de o artista din Germania, nu are tot numele, dar pe site isi zice Fiorina, iar pe contul deviantart, Canaro. Asadar, Fiorina Canaro. :)
Ilustratiile sunt de poveste, sunt tot ce as putea astepta de la asa ceva. Si am si multe de invatat: culorile, detalii, povestea imaginilor, materialele... Am ales cateva ilustratii, dar recomand sa le vedeti pe toate. Sunt intr-adevar deosebite. :)
Windwaiting
 Walking Tree
 Bonsai Tree
Flower Tree
Dreams
Tomoe's Happiness
 Dar Azurblaue Zimmer
 Garden
Veronika and Liesel
 Fraenzchen

Pentru a vedea ilustratiile la dimensiunea reala: clic pe imagine, clic dreapta > view image si clic din nou pentur marire. Detaliile sunt absolut superbe. :)

Enjoy,
Lav

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Ooo, multumesc pt recomandari :)
    De childrensiluustrators am aflat de curand si ma minunez de ce vad pe acolo. Sper ca odata si odata sa ajung sa ilustrez si eu asa cum imi doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. S-ar putea sa iti placa si Cicely Mary Barker, eu am descoperit-o de curind cumparind niste carti despre zine. Mie mi se par tare frumoase ilustratiile ei:
    http://info-psychemou.blogspot.ro/2012/11/fairy-queen-cicely-mary-barker.html

    RăspundețiȘtergere