Pomi de hartie

Asta e un craft de anul trecut din toamna, insa cum-necum, l-am uitat prin folderele computerului; acum, odata cu Ludoteca, m-am gandit sa il postez, desi e plina vara. Se si poate adapta, de altfel, foarte usor, prin folosirea unor frunze verzi in doua nuante. :) Pomii de hartie pot fi facuti din hartie simpla sau din coli de carton, ca sa tina mai bine si sa nu se indoaie prea repede la joaca.

Dupa ce le-am facut, copiii s-au jucat cu ei si le-au inclus in jocurile lor. Mihai i-a acapart pe toti, mai ales ca se potriveau de minune in scenariile cu lupte intre Gormitti.


Dar sa incep cu inceputul...


A m  f o l o s i t:
  • 3 coli de hartie pentru forma copacului
  • hartie autocolanta in trei culori pentru frunze si iarba
  • creion
  • guma de sters
  • foarfeca


1. Am indoit hartia alba in jumatate, am trasat forma unui copac si apoi am taiat.

2. Am taiat forme de frunze in trei culori diferite, pe hartie autocolanta. De departe, activitatea asta a durat cel mai mult. Data viitoare voi folosi perfortoarele pe care mi le-am cumparat in primavara (ca idee, tot asa se pot face si lipi si floricele, fructe sau insecte).


3. Le-am dat copiilor de lucru si am facut si eu un copacel, ca sa le arat.


...unghii de vrajitoare...



Au iesit super. :)

xo,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii