Kathleen Long : Cherry On Top

imagine coperta: amazon.com
Am ales cartea cu gandul ca se incadreaza perfect in stilul Chick Lit (polirom), Glossy Books (nemira) si, cum nu cumparasem niciodata asa ceva, mi-am zis "de ce sa nu incerc?". Amazonul o recomanda ca romantic comedy si ne-o da gratuit; acum ca am citit-o, as inscrie cartea cel mai bine in seria de filme pe care le puteam vedea odinioara pe Hallmark, cand totul se sfarseste cu bine, eroii isi gasesc TOTI sufletele pereche si au si tone de bani in cont... Pfff!

Eroina este Cherry Harte, botezata asa dupa faimoasele cirese de la pacanele, cu o mama care se indeletniceste cu furtul din magazine si un tata pasionat de jocurile de noroc. Povestea incepe cu ziua nuntii ei, cand este abandonata de mire in fata altarului si descopera ca a castigat la loto, impreuna cu sora ei Liz, milioane de dolari. Isi propune sa isi schimbe viata si sa uite de familie si de bagajul neplacut de amintiri pe care il poarta in suflet. Se muta in Mystic Beach si isi doreste cu ardoare sa intre intr-un club select de doamne bogate, in ideea ca astfel va ajunge "cineva". Il cunoaste pe Luke Chance, fost ziarist, actual mecanic auto si pe bunicul haios al acestuia... si astfel povestea prinde aripi...

Recunosc, prima jumatate de cartea a fost relaxanta si chiar neasteptat de amuzanta (mi se intampla FOARTE rar sa rad cand citesc) si chiar ma gandeam ca nu e chiar atat de aiurea sa mai citesc si un romance, desi mereu am urat cartile astea. De la jumatate insa... autoarea lasa umorul la o parte (sau cel putin asa am sesizat eu) si incurca muuult itele povestii, pe care o mai si condimenteaza cu scene erotice, discutii si situatii plictisitoare si enervante. Eu as fi lasat la o parte descrierea scenelor fierbinti (care nu surprind prin nimic, de altfel :))) ) si as fi mizat mai mult pe latura haioasa a povestii, pentru ca aici avea posibilitati... o gramada, prin toate personajele inedite pe care le-a inventat.

Stiam ca vor ramane impreuna si ca totul se va termina cu bine? Da, stiam... Previzibil! Not good for me :)), dar a fost o incercare. O carte asa-si-asa, probabil foarte ok pt cei care adora genul, dar nu prea buna din punctul meu de vedere.

Lecturi placute... la racoare,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii