Pasari, ploaie, pene

          Pe mine m-au daramat de tot ploaia si vremea asta cenusie. Plus ca sunt racita intr-un hal cum nu am fost toata iarna. Asa ca dincolo de durerea din gat si din piept si de frisoane, imi e dor de mor de cerul albastru. Vad insa ca natura ni se arata numai in nuante de albastru inchis si gri. Fie... accept ceea ce primesc si incerc sa ma bucur cat pot. Nu stiu daca as purta combinatia pe care am facut-o, cert e ca ador rochia (pentru ca imi plac mult imprimeurile cu pasari) si imi place chiar si fiecare obiect in parte... asa ma simt astazi: am sufletul in nuante de albastru, ultramarin si gri. Si ma tot uit pe cer dupa pasari.

Rochie: Thierry Colson cotton wrap dress, $433
Jacheta de blugi: ONLY jean jacket, £25
Balerini: Alexander McQueen flat shoes, $525
Geanta: Blue satchel, €100
Set de ceai: Pip Studio Four Blue Bird Cappuccino Cups and Saucers, £57

          Si pentru ca imi place mult rochia, iata cateva imagini mai mari cu ea.


          Descrierea rochiei, asa cum apare pe site: "The Isolde wrap-dress from the SS12 Thierry Colson collection was a definite highlight, and this crisp white and blue printed style is at the top of every fashionista’s sartorial wish list. Reference old-school 50’s glamour by day with soaring peep-toe pumps and a slick of red lipstick. This white cotton and blue-tone Matisse-print dress has ruched shoulders, capped sleeves, a V-neck, a cross-over front and is pleated over the bust with an attached waist-tie fastening. The wrap-dress has a slim-fitting top, a fitted waist and a full pleated skirt with side pockets."


          Si sa nu uit... dupa ploaie intotdeauna apare soarele,
          Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii