Turcoaz si imprimeuri cu pasari, insecte si flori

          Imi place ziua de azi: cer senin, vant nebunatic, nori albi si mari si un soare timid (dar se trateaza!). Setul asta l-am facut acum ceva timp, mi se pare potrivit pentru vremea de azi si il adooor :D pentru ca are toate tendintele care imi plac in primavara asta: culori intense > turcoaz si imprimeuri > pasari, insecte si flori (pentru mai multa veselie si culoare!). Ador imprimeurile cu pasari...

Bluza: Ted Baker 'Pasisian Bird' ruffle top, $165
Pantofi: Carvela Kurt Geiger leather shoes, £120
Geanta: H M leather clutch, £13
Jacheta: Blazer, €13


          Si pentru ca imi place atat de mult bluza asta, iat-o mai de aproape...


          Nu este superba? Imi place la nebunie, e atat de vaporoasa si fina...


          Fly, fly away ;)
          Lavi

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii