Minunatiile pe care le punem in noi sau pe noi


        Ieri am vazut pe chiuveta un sapun lichid cumparat de soacra-mea, iar pe eticheta scrie ca ar contine OLIVE MILK. La inceput, cand am privit in trecere eticheta am citit olive oil... dar nu, scrie destul de mare ca e lapte de masline. :))) Ei bine, NU exista asa ceva. De cand am inceput sa citesc etichetele minunatelor produse de tot felul, am ajuns sa fac o triere crunta: si au cazut toate, ca mustele. Alternative avem, slava Domnului. Iata un grafic interesant.




imagini: dailyinfographic.com

        Nu zice nimeni sa nu te razi, sa nu te speli, sa nu te dai cu balsam de buze sau sa nu te machiezi... dar cand exista studii care arata ca unele produse sunt nocive pentru organism, mai poti sa le folosesti? Ia ambalajul produsului, priveste bine ce scrie pe el, iar daca ingredientul minune folosit in reclama e la finalul listei, atunci inseamna ca e, cantitativ, numai cat o picatura. Parca nu mai te simti bine stiinda ca ai dat o gramada de bani pe o crema cu aloe care are acest ingredient penultimul pe lista... Ia frumos fiecare ingredient, scrie-l in bara de cautare a lui Google (nu mai trebuie sa intri pe nu-stiu-ce-site) si da search, citeste rezultatele si minuneaza-te - va fi greu la inceput, dar in timp le recunosti.

        Avem o singura viata, hai sa avem grija de ea avand grija de noi,
        Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii