Amenajarea unui pod transformat in mansarda. Cum sa faci, ca sa fie mai multa lumina in interior

          Am mai scris, cred, ca la un moment dat va trebui sa mansardam casa. Nu stiu cand va fi momentul asta, isa pana atunci eu tot adun idei. Pozele de mai jos sunt de la Loft I Love, o pagina de pe FB, si mi-au placut in mod special pentru ca mansarda este plina de lumina.
          Am retinut, deci, ca:
  • peretii trebuie musai vopsiti in alb stralucitor;
  • grindele sa fie deschise la culoare, eventual vopsite sau tratate ca sa arate astfel;
  • un alt mod in care se obtine aceasta atmosfera luminoasa si aerisita este prin mobilierul destul de deschis la culoare;
  • in general, se merge pe culori pastelate;
  • accentele decorative sunt culori tari, dar nu in exces.
          Imi place mult ideea. Pun pozele, ca sa vorbeasca mai mult. :)








          XOXO,
          Lavi

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii