Troia. Troy (2004)

          Ieri am stat mult in pat si m-am odihnit. Lucru rar, dar binevenit, oricum. Daddy a venit cu ideea sa ne uitam la niste filme, cica alese ca sa imi placa mie... Ok, sa vedem. Si am vazut Troia/Troy. De fapt l-am revazut, dupa mai bine de 6 ani si... pfua. Dar sa o iau cu inceputul.
          Povestea este arhicunoscuta, dar, pe scurt, un print se indragosteste de frumoasa regina a unui mare luptator si o rapeste; donsoara e faimoasa Elena, devenita din Troia :)), furata de frumosul Paris. Evident, sotul tradat nu sta, aduna vreo 50.000 de greci si vine dupa fugara soata sa o ia inapoi... Totul denatureaza, moare cine nu trebuie si cine ar fi trebuit, fuge. Ha! normal, m-am enervat pe cinste. Mai multe informatii despre film, pe wiki.
          Filmul s-a bucurat de cel mai mare buget din cinematografia americana, 175 milioane de dolari. Si se vad toti banii astia in costume, efecte, constructii si actori. Din pacate, majoritatea actorilor, mai ales cei principali, au jucat PROST si probabil au avut si cel mai mare salariu.
          Brad Pitt maretul, l-a jucat pe Ahile atat de prost ca acum parca m-a enervat mai tare ca niciodata. Nu mi-a placut niciodata de felul in care joaca, desi parca a aratat ceva in Seven si filmul ala cu ingerul (desi acolo mai mult m-a impresionat tot faptul ca arata bine). Ce-i al lui, i-al lui: arata bine, dar... cam atat.
          Doamnele din film... foarte frumoase, alese parca pe spranceana, dar... atat. Dincolo de ochii mari de caprioare ranite si buzele pline si tremurande, nu am vazut nimic care sa ma impresioneze si nici macar asta. Numai cea care a jucat rolul mamei lui Ahile a facut diferenta, am putut-o percepe ca pe o actrita, nu ca pe o umplutura care trebuie sa arate bine.
          Dupa mine, numai TREI actori au fost importanti in filmul asta: Peter O'Tool (!!!), care a jucat in rolul regelui Troiei, Sean Bean (febletea mea anytime, recunosc) si Eric Bana. Peter O'Tool e... Peter O'Tool. Bean si Bana :)) au fost CREDIBILI, plus ca pozele de mai jos spun totul. :D





          Filmul a parut, la un moment dat, o parodie... de fapt, de multe ori, actorii au jucat in asa fel incat personajele sa para de comedie. Ceea ce ma amuza e ca Brad Pitt a castigat premiul pentru cel mai bun actor la MTV Awards; avand in vedere ca e vorba de MTV, nu ma mira. :)) Dupa umila mea parere, nu este foarte bun si nu a meritat milioanele facute, insa timpul petrecut cu Daddy a fost de milioane.
          Si la final, o poza cu Brad care descrie foarte bine modul in care a jucat. :D



          :))
          Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii