Semn de carte din hartie reciclata perforata

              Pentru ca era mai practic, de cand am avut copiii am folosit numai indoirea colturilor drept semn de carte; si spun ca era practic, pentru ca de fiecare data, micuti fiind, imi luau hartia, cartea de vizita sau felicitarea pe care o foloseam ca semn de carte. Acum ca au mai crescut copii, nu vreau sa ia acest obicei de la mine, cel putin nu inca :)) asa ca am facut pentru prima oara un semn de carte din hartie reciclata (din borcanul nostru colorat), pe care am perforat-o si taiat-o cu aparatele dragute pe care le avem de saptamana trecuta.

              Pentru semnul de carte am folosit:
              - hartie de diferite culori;
              - foarfeci cu model;
              - o fosta cutie de ceai (din carton simplu);
              - perforatoare cu diferite modele.


              Am folosit bucati de hartie colorata pe care au incercat copiii perforatoarele si foarfecile.


              Am ales cateva modele in jurul carora am taiat cu grija, formand un patrat.


              Am taiat apoi din cutia de ceai o fasie destul de lunga. Nu am masurat nimic, totul a fost "din ochi" si nu e greu deloc.


              Am lipit patratelele cu model si la final am ajustat lungimea semnului de carte.
              Ta-damm!




              Nu o fi ceva extraordinar, dar e incarcat de semnificatii: am folosit hartie reciclata, pentru ca imi place foarte mult sa folosesc si sa refolosesc pana nu mai ramane aproape nimic si am folosit ceva facut de copii. Semnele de creion de la libelula sunt facute de Maria, care la varsta asta incercuieste absolut orice gaseste.


              Lectura placuta,
              Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii