Scoala altfel 2012. Gradinita, ziua 2 - oua de Pasti si homeschooling de nevoie

          Martea era dedicata sarbatorilor de Paste, insa doamna a avut probleme acasa si a trebuit sa plece de urgenta, asa ca toata grupa lui Mihai a fost la cealalta doamna... Ziua 2 a fost, asadar, de homeschooling :)) si am facut acasa exact de mi-a zis doamna educatoare ca aveau de facut.
          Nu punem foarte mare accent pe educatia religioasa acasa, dar de data asta, anul acesta adica, m-am hotarat sa le explic macar inainte de sarbatori despre ce e vorba. Si cum maine au nu-stiu-ce-concurs de Pasti, iar la gradi nu au apucat sa faca pregatire... e musai.


          Le-am desenat pe doua foi de hartie niste oua pe care am facut niste decoratiuni. Initial am vrut sa le picteze, insa am ramas in pana de pensule... asa ca a ramas colorarea cu creioane colorate.


          Lui Mihai nu ii place sa coloreze astfel; zice ca ii obosesc mainile. El prefera oricand sa picteze sau sa deseneze... si asta a si facut pana la urma, abandonand plansa mea si facand ce a vrut. Nu l-am certat si nu l-am fortat sa continue ce i-am dat eu, normal, dar i-am atras atentia ca la gradi/scoala, cand doamna ii da ceva de colorat, trebuie sa termine.


          A desenat el singur un ou si i-a facut cateva decoratiuni abstracte. Mi-a placut mult "omuletul" pe care l-a desenat, mai ales ochii - e prima data cand le face si pleoape figurinelor pe care le deseneaza si eu zic ca arata foarte bine, par mult mai umane.


          Maria nu stie foarte bine sa coloreze, dar a dat tot ce a putut, draga de ea. Evident, a desenat si ea o figurina ca a lui Mihai, o derivatie bine-venita de la obisnuitii ei bolovani cu ochi - de fapt se vede ca i-a desenat si pe ei, imediat langa ou. :D


          Ce o fi maine la concurs... nu stiu. Dar ce-o fi, o fi.

          Pace si liniste,
          Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii