Raaapidoo, jocul cu dinozauri

         Acum vreun an Mihai a primit de la Daddy un joc... cu dinozauri. Evident, a fost incantat! Jocul are 5 oua mari pe care sunt desenati dinozauri si jetoane cu ei. Ideea e ca toate jetoanele se potrivesc, mai putin unul.


         Mihai s-a multumit la inceput sa le aranjeze in fel si chip, sa le potriveasca singur, sa le ordoneze si a fost unul din jocurile lui preferate. Apoi a venit vara, am iesit mai toata ziua afara si toate jocurile au cam fost uitate. De abia saptamana trecuta am redescoperit jocul (pe timpul verii pasiunea lui s-a mutat de la dinozauri la Gormitti, super-eroi si, mai ales, groapa cu nisip din curte :D) si am jucat impreuna, pentru prima data. Jocul e bun, il tine ocupat si ii stimuleaza foarte mult atentia. L-am mai vazut si acum prin magazine, la vreo 35 lei.



         Sincer, ma cam sperie iarna asta care vine; anul trecut erau mai mici, aveau de descoperit lucruri marunte inca, dar acum sunt maricei (mi se pare mie), oarecum plictisiti de jucariile/cartile pe care le au (desi Mihai a redescoperit dinozaurii, nu mai e dragoste asa de maaare ca la inceput) si cer constant atentie din partea mea... ceea ce, in ciuda aparentelor, poaet fi destul de istovitor. Dar caut solutii :)).

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii