Inspiratie pentru copii si putina cochetarie

          Cum aveam nevoie sa vad lucruri frumoase, am cautat pe net diferite chestii. Astfel, de la activitati de toamna pentru copii (pentru ca am pana de inspiratie, deja am facut niste proiecte haioase si ne mai asteapta muuulte zile urate de stat in casa), am ajuns la chestii cusute pentru mine. Asadaaar...

          1. Penar de panza pentru creioane
          Un penar dragut, simplu de facut si haios pe deasupra. Doua bucati patrate de panza, doua bucati de panglica, 30 de minute pentru cusut si gata. Ideea + imaginile, de aici.



          2. Album haios cu amintiri, din pasla
          Chestia asta mi se pare numai buna pentru un mini album foto sau amintiri, de pus in geanta. E nevoie numai de cateva bucati de pasla de diferite culori, de doua bucati de arici, lipici si de un tipar pe care il putem face singure, pentru ca nu e musai sa arate ca cel din poza si, iarasi, timp de cusut. Alte idei asemanatoare + foto, de aici.



          3. Gentuta cu floare, pentru cosmetice
          Bine, initial nu asta ii este destinatia, dar mie mi-ar placea asa ceva pentru farduri sau creioane :D. Imi place mult, mult de tot floarea. Alte idei + foto, de aici.



          4. Organizer pentru bijuterii

          Si pentru ca tot am trecut de la zona de copii inspre zona de cochetarie, iata si o idee super, zic eu. Bijuteriile mele stau in cutii sau prinse pe bucati de carton, de multe ori nici nu mai stiu ce anume am (asta nu inseamna ca am multe, totusi)... cu asa ceva as vedea totul odata si as reusi sa asortez chestiile mai repede. Deci o idee buna - eu l-as prinde pe partea de interior a unei usi de dulap... Ideea + imaginile, de aici.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii