My precious: inelul cu libelule si cercei de la HappyAccesories

          Ieri am ridicat de la posta coletul comandat de miercurea trecuta si venit tocmai din Brasovul meu iubit si cu atatea amintiri. In colet, cercei si un inel superb de la HappyAccesories. Sincer, nu mai stiu cum am ajuns acolo pe site, dar stiu sigur ca am ramas cu gura cascata (da, la propriu) cand am vazut ce poate sa faca Ale.



          Eu m-am indragostit pe loc de bijuteriile astea si, cum nu am mai vazut astfel de modele, nu am rezistat... ca asa sunt eu, cand vad ceva ce imi place, stiu ca trebuie sa fie al meu. In realitate, fiecare piesa e mult mai frumoasa decat in poza; sunt foarte delicate si lucrate cu o atentie pe care nu am mai intalnit-o la vreun produs de gen, pana acum.





          Faza cea mai frumoasa si haioasa a fost ca si copiilor le-au placut mult si, ca de obicei, Mihai nu a rezistat si a probat inelul; la cercei s-a uitat luuuung si mi-a concluzionat oarecum trist "mami, eu daca imi pun cercei ma doale". Imi place la nebunie cand ne probam si imi place ca le pot arata lucruri frumoase si deosebite. Cat despre mine, de abia astept sa le port pe toateee... chit ca vine iarna. :))

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. awww...multumesc! ce frumos ai spus :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe Lavinia, sa le porti cu mare placere. Atata migala si daruire in lucru chiar meritau asa cuvinte frumoase si apreciere. Felicitari si artistei.
    vavaly

    RăspundețiȘtergere