Girly makeover pentru jacheta de blugi a Mariei

         Am primit o jacheta de blugi foarte frumoasa, de la una din verisoarele mele care are doua fete. Desi a fost purtata de doi copii, jacheta arata ca noua. Problema era ca pe partea stanga avea un fel de broderie cu Spiderman, iar jacheta este pentru Maria. Trebuia sa acopar cumva Spiderman-ul si uite asa am ajuns sa folosesc din materialele pastrate pentru "reciclat".


         Mi-a venit imediat ideea sa cos ceva deasupra si am avut de ales dintre:
         - o floare galbena (fosta decoratiune pe un prosop),
         - o pisica (pe care ar fi trebuit sa o tai de pe o bluza inca buna pentru dormit, deci eram 50-50 pentur optiunea asta, oricat de draguta mi se parea pisicuta),
         - un trandafir, pe care ar fi trebuit sa il fac dintr-un fost body cu dungi albe si roz al Mariei, solutie care insa mi-ar fi luat ceva timp (pentru ca nu am mai facut niciodata o floare din panza).
         Am ales prima optiune, adica floarea de pe prosop, in principal din cauza de timp - copiii plecau in 3 ore la bunici, parintii mei, iar Maria avea nevoie de o hainuta mai groasa.


         Am luat floarea, am aranjat-o asa cum mi-a placut si am prins-o in vreo 3-4 ace cu gamalie. Apoi am cusut usor pe margine si... voila!


         Testul final, dupa cum m-a invatat bunica este aspectul cusaturii pe spate - mi-a zis clar ca nu conteaza cum arata pe fata, la o "cusatoreasa" buna lucrul arata la fel de bine si pe spate. Well, eu cred ca arata foarte bine si curat si pe spate :D.
         Mariei i-a placut floarea, insa cum culoarea ei preferata este, care alta, decat rozul... m-am hotarat sa ii fac totusi un trandafiras din materialul roz cu dungi albe.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii