Cântecele nopţilor de primăvară din 2011

Mie îmi place să cânt, de obicei la duş (dar a trebuit să renunţ la pasiunea asta pentru că soacra doarme fix în camera de lângă baie) dar şi prin casă. Şi ce ocazie minunată e să cânţi fără să pari nebun, decât atunci când cânţi cu copiii, nu? Exact. Aşa că anul acesta am luat-o mai serios cu cântatul... oarecum.

I-am învăţat pe prichindei Twinkle, twinkle, little star, un cântec de leagăn care îmi place foarte mult şi pe care îl mai cânt ca să-i adorm... acum îl cântăm şi ziua. Celălalt cântec e Frère Jacques şi, din câte îmi mai amintesc (puţine, din păcate), era unul din cântecele preferate ale bunicului. :)

Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are!
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky!
--
Frère Jacques, frère Jacques,
Dormez-vous? Dormez-vous?
Sonnez les matines! Sonnez les matines!
Ding, dang, dong. Ding, dang, dong.

Amândoi le ştiu, dar Maria e mai pasionată de cântat decât Mihai.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii