Bruschete cu ulei de măsline şi usturoi

         Nu ştiu alţii cum sunt, dar mi s-a spus că eu, când mi-e foame, încep să mă plâng că nu am ce mânca... Ca să lămuresc situaţia, cred cu tărie că orice aş face, tot mâncarea pregătită de altul e mai bună - asta ca să nu se creadă că nu ştiu a prepara ceva haleală, că ştiu - ouă prăjite, cartofi la fel şi piure :)). Revenind la chestii serioase menite să ne ţină de foame, am aflat de pâinea unsă cu ulei de măsline şi dată cu usturoi de la Bogdan, persoană apropiată şi foarte fericită în această perioadă (ştim noi de ce, dar nu anunţăm decât mai pe la vară aşa...:D ).

         Procedeul e super-simplu:
         - se taie feliile de pâine, se picură ulei de măsline deasupra, mai mult sau mai puţin, după preferinţe;


         - se taie felii de usturoi şi se presară peste pâine;


         - se prăfuiesc... cu sare, ba se poate presăra şi puţin oregano, după care se bagă vreo 5 minute la cuptor.


         Ies... o nebunie!


         PS - mirosul de usturoi nu va trece nici după 3 spălări pe dinţi repetate, de aceea e recomandat să mănânce tot familionul :D. Pe bune acum, cică trece dacă mestecăm pătrunjel sau boabe de cafea.

         Enjoy!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii