Ubuntu, my love

Noi folosim Ubuntu de vreo 3 ani. Windows avem numai pe unul din laptopuri si pe una din partitiile computerului mare, din motive strict legate de job, altfel nu ar mai fi existat deloc. Ca sa fie clar, nu avem incredere un Windows, pentru ca... it sucks, pur si simplu... se crashuieste des, ia virsi in draci cu tot cu antivirusii instalati si mai trebuie si reinstalat la cateva luni ca sa mearga totul struna. Cu Ubuntu nu e asa.

Zilele trecute insa, dupa un upgrade, fonturile din OpenOffice si browserele web s-au modificat. Nu mai era frumosul serif sau sans serif, dupa caz, cu care mi-am dat seama ca sunt atat de obisnuita, cu un font ciudat, extraterestru, cu caractere asemanatoare cu cele din filmele sf. Si nu am putut sa mai fac nimic... Fonturile se bulisera de tot.

Rezolvarea am gasit-o de abia azi, dupa ce D a incercat cateva variante, inclusiv un restore la varianta anterioara upgrade-ului. Am facut backup la fonturile din folderul .fonts (acolo unde se copiaza fonturile pe care vrei sa le instalezi) si le-am inlocuit cu fonturile default.

Problem solved.

Me happy.

Tot in love cu Ubuntu.

PS -  Sper ca vom putea reinstala pana la urma si restul fonturilor; eu nu pot fara ele in Photoshop. :D Da, stiu, ar trebuis a zic mersi ca s-a rezolvat. :P

imagine

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii