wish#2: Universul, mai aproape

Pot sa ma uit eu mult si bine la sf-uri, in afara de visele cu ochii deschisi nu voi vedea niciodata cu ochii mei minunatiile din univers... Asta daca nu cumva am vreun talent inca nedescoperit si ma teleporteaza Jack O'Neil pe nava lui, candva in viitor, pentru a salva rasa umana de la distrugere, lucru pentru care va trebui sa lucrez impreuna cu dr. Rush  si Eli (da, da, da!) pe Destiny, pentru a invinge extraterestrii aia albastrii, telepati si, evident, il vom salva si pe Telford... He :) Am luat-o pe aratura? Despre ce vorbeam? A, ok... De lampa... Back to reality.

Chestiunea asta de alaturi e absolut super extra misto de prea tare de minunata. Mosuleeee!... O lampa de perete cu toate cele 8 planete care se rotesc in jurul soarelui, cu o telecomanda cu laser care indica corpurile ceresti si poate crea comete si meteoriti, plus un cd cu o scurta descriere a sistemului nostru solar. Cool...
[de aici sau aici]


Apoi alta chestie super misto, cam in genul celei de mai sus, o lampa cu luna, care poate trece prin toate fazele, cu cd, etc.


Visez si eu... cel mai probabil voi primi o lampa cu lava... Nu ca ar fi ceva rau in asta. Imi doresc si o lampa cu lava. :)

Nighty night & sleep tight.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii