Poezia de trezire - 2070 de cuvinte

13 octombrie 2010

Poezia de trezire

Am dat absolut întâmplător peste un site din Republica Moldova, plin cu poezii scrise de oameni obişnuiţi. Asta pe care am păstrat-o este scrisă de un domn de 58 de ani. Poezia ne descrie parcă pe noi... :) ... cum vine seara şi îi spun lui Mihai că e ora de culcare iar lui nu ii place, apoi a doua zi mă duc să îl scol. :)

CEASUL, de Anatolie Cărbune

Tic-tac, tic-tac,
Face ceasul ne-ncetat,
Tic-tac, tic-tac,
Face-ntruna repetat.

Seara mama supărată
Înspre ceas tot îmi arată:
- Uite dragul meu băiat,
Este ora de culcat!

Dimineaţa ne vesteşte
Că e ora deşteptării,
Mama iute mă trezeşte
C-a sosit timpul plecării.

Şi aşa din zi în zi,
Ceasul cu a lui tic-tac.
- Când oare mă voi trezi
Ca să nu-i mai fac pe plac?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu