Așteptând octombrie, cu sufletul la gură după următorul SGU

După o pungă de semințe și juma de kil de înghețată am terminat de văzut finalul primei serii din SGU. Adicătelea, Stargate Universe. Sunt fan SF pe viață for ever and ever și, sincer, nu prea mă mai interesează să văd vreun film dacă nu are niscaiva nave sau ”universuri” pe acolo pe undeva.

Revenind, SGU e o continuare logică și o evoluție normală a genului sf actual, deși serialul este urât de unii și catalogat drept o dezamăgire. Eu cred că era timpul să trecem peste etapa filmelor sf gen ”soldați de-ai noștrii care se luptă cu soldați de-ai lor, multe explozii, nave de toate felurile și extratereștrii”. Deși le-am iubit - și încă le iubesc -, Stargate SG-1 și Stargate Atlantis aveau o mare lipsă, anume latura umană. Tocmai partea asta este explorată în Stargate Universe, fără să lipsească suspansul. Cred că e singurul serial care m-a ținut în tensiune de la un episod la altul. Și nici nu putea să fie altfel, pentru că Andy Mikita s-a implicat în proiect de la început, ca scenarist, regizor și co-producător - am avut curiozitatea să văd cine a scris scenariile de la seriile SG, iar Andy Mikita e ”responsabil” pentru cele mai tari episoade - noi îl considerăm un geniu al suspansului :). Plus că muzica, toată coloana sonoră a serialului e absolut extraordinară.

Partea proastă e că până în octombrie, noiembrie la noi, probabil, când se vor difuza primele episoade din seria a doua a Stargate Universe, mai e ceva timp de așteptat. Ca să treacă timpul mai repede o să citesc trilogia Marte și o să mai bag câteva sf-uri. Dar tot e mult...



Și ghidul Stargate 101, direct de la producătorii serialelor


Desigur, iubitul meu, dr. Daniel Jackson, cel mai frumos și inteligent geek ochelarist cu cei mai albaștrii ochi de pe Pământ (ăla fictiv, din film) :D :P



Vizionare placuta!
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii