TAG: Interviu cu mine insami (octombrie 2009)

Pentru ca mor de oboseala si am nevoie de ceva sa ma tina treaza pana cand se trezesc copii, m-am gandit sa joc ceva.

Am auzit si eu de vreo 2-3 zile ca cica exista FarmVille si ca toata suflarea e calare pe facebook ca sa il joace, semn ca tipa agricultorul din ei. Neah, nu e pentru mine, eu jucam Alice Greenfingers, Farm Frenzy si inca cateva de gen de pe vremea cand nu se nascuse nici ideea de FarmVille, asa ca acum ma cam plictiseste faza.

Aleg o leapsa. Pe blog. Imi plac mult jocurile astea, desi uneori sunt chiar tampenii. Asa ca... mi-am permis sa imi iau un interviu mie insami, despre... mine. :))

Sunt: mult mai curajoasa si sensibila decat par la prima vedere
As vrea: sa mai pot sa citesc o zi intreaga, fara sa ma deranjeze nimeni, sa citesc pana imi ies litere pe nas si hartie pe urechi...
Pastrez: cateva obiecte neimportante, dar de care sunt foarte legata
Mi-as fi dorit: ...totul e asa cum vreau sa fie :)
Nu imi plac: oamenii care mint
Ma tem: de gandaci, de intuneric, de "dicolo"... uneori si de oameni
Aud: de obicei numai ce vreau eu :D
Imi pare rau: ca uneori fac rau fara intentie
Imi plac: florile si lucrurile marunte care trec de obicei neobservate
Nu sunt: ingamfata
Dansez: in fiecare zi
Cant: in fiecare zi
Niciodata: nu as putea sa ii insel pe cei pe care ii iubesc
Rar: ma insel cand vine vorba de alte persoane
Plang: din cand in cand, e sanatos
Nu sunt intotdeauna: sigura ca ceea ce fac e ok
Nu imi place de mine: ...ba imi place, de cele mai multe ori; si e bine asa, pentru Daddy mi-a zis ca atunci cand o sa ma plac de tot si o sa imi dau seama ca arat si bine, o sa fug cu unul mai tanar
Sunt confuza: cand sunt foarte obosita
Ar trebui: sa rad mai mult, sa fiu mai expansiva si sa beau mult ceai de sunatoare ;)

Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii