Pentru geek-ii SF, harti stelare cu universul ST si blueprint-uri de nave

Geek-ul din mine iese la iveala uneori, mai ales si mai ales atunci cand e vorba de serialele SF.
Yup, nu am nevoie de mancare asa cum am nevoie de cate un episod bun din Star Trek sau Stargate... sau ce o mai fi... Dar atunci cand ii gasesc pe unii si mai geek decat mine, imi dau seama ca sunt de fapt ok, ca ma incadrez in limitele normale.

Asadar, din pura intamplare, am gasit ceva super-mega interesant... Harti cu universul Star Trek TNG... recunosc, nu mi-am pus niciodata problema cum ar arata pe hartie.

So, here it goes... avem in ordine: o harta mai schematica cu impartirea universului intre principalele ''imperii'' din Star Trek TNG, o harta pe larg, doua harti in care sunt comparate navele din flota federatiei (Startrek TNG) si apoi toate navele din StarTrek, StarWars, Stargate, Babylon 5, Battlestar Galactica, Starship Troopers, Firefly si altele, un blueprint pt nava Firefly. Pfiu...

My friends, enjoy!



P.S. - Click pe imagini pentru rezolutia maxima, desigur. Imaginile nu imi apartin, le-am gasit pe net, cu o simpla cautare in Google. Numai stiu siturile de unde le-am luat, insa pot fi gasite si ele foarte simplu, in acelasi mod.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii