Colaje si ilustratii marca Eduardo Recife

Eduardo Recife face colaje si ilustratii fascinante, iar cele de pe misprintedtype.com sunt facute din placere, nu pentru clienti. "Call it design, illustration, art or a waste of time, for me its a theraphy, a hobby and what makes me happy." Pentru cei interesati, are si o sectiune de goodies de unde se pot downloada fonturi artistice, free.

Toate imi aduc aminte de perioada din liceu, cand scapam de studiile pentru cursurile de arta si apucam sa fac si eu cate ceva pentru "sufletul meu"; imi aduc aminte ca cel mai mult am lucrat la un don quijote calare, un colaj de dimensiuni destul de mari, facut din ziare si diferite tipuri de hartie de ambalaj. Acum zace intr-o mapa, la parintii mei in pod. Cum trec timpurile... poate ar trebui sa le mai fac o vizita si sa sterg putin colbul de pe amintiri.

p.s. - urasc sa incarc poze, imi iese ca naiba de fiecare data

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii