Maria și Tinkerbell

Ieri ne uitam la Peter Pan. Ca o paranteză, e un film neotrivit pentru copiii de trei ani, nu îl mai pun. En fin, Maria era plictisită deja și vine la mine în brațe. O pupicesc, o jughinesc, ne râdem, etc. și, pentru că nu știu ce mi s-a năzărit mie că Maria seamănă cu Tinkerbell (și la chip, nu numai la temperament :D), îi zic:
- Maria, tu semeni cu Tinkerbel.
Ea se uită la monitor, apoi la mine și îmi spune pe tonul serios și grav cu care explică ea toate lucrurile:
- Nu. Nu am alipi (aripi).
Am râs. E ceva pentru un copil de 1 an și 10 luni să găsească tocmai o deosebire. Eu mă așteptam să răspundă cu un simplu ”Da”. Apoi continuă, la fel de serioasă.
- Am buză velde (bluză verde).
Chiar avea.
- Si tu ai buză velde.
Chiar aveam. Ha ha.
- Hai mă Mariucă, tu semeni cu Tinkerbell, tu ești micuță ca ea.
La care ea răspunde categoric.
- Nu. Eu sât Maiia (sunt Maria).
OK....

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii