Puii de pisică

Anul trecut a venit in casa noastra Pufi. O pisica salvata de tati de pe strada... nu ii scriu acum povestea, las asta pentru o alta data. Postarea asta e pentru evenimentul de ieri, 24 iulie, cand Pufi a noastra a nascut 5 puisori micuti si draguti...


...niste ghemulete mici si firave, cu membre subtiri, pe jumatate cat grosimea unui deget mic, mult mai fragili si mici decat imi imaginasem eu.

Nu am apucat sa le fac poze, pentru ca atunci cand nu dorm, se viermuiesc pe acolo si mi-e mila si teama si sa-i iau in palma, dar ii pot deja prezenta, pentru ca din prima zi s-au diferentiat prin comportament. Asadar, de la stanga la dreapta...
...cel de sub picior e unul tigrat ca maica-sa, e preferatul lui Mihai...
...urmeaza cel mai puternic, care a stat mufat bine si non-stop inca din prima zi, si fratele lui de alaturi, cu care seamana atat de bine ca parca ar fi gemeni (culorile le sunt identic asezate pe blanita) - cred ca sunt primii nascuti, acestia sunt cei mai mari si puternici...
...urmeaza unul gri cu alb, preferatul meu si pentru ca este cel mai mic si slabut; seamana cu taica-su, brutarul...
...ultimul din poza e ''hiena'' (l-am poreclit asa din cauza culorii), care nu-si gaseste niciodata locul si trebuie mereu sa se impinga in ceilalti pentru a ajunge la mancare...

Urmeaza mai multe poze in cateva zile.

:)
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii