de-ale mele

Prietenul gândac

Azi a aterizat pe fusta mea un gândac.



Toata lumea s-a panicat. Eu am luat cu mișcări lente camera foto ca să-i fac o poză, copiii au venit să-l vadă, i-am mai făcut o poză pentru că prima nu a ieșit ok și apoi, de parcă ar fi știut că ședința foto a fost o reușită, și-a luat frumos zborul.

Drum bun și viață frumoasă, prietene.

Lavinia

p.s. - mai târziu am aflat că este un Chrysochus auratus.

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.