Dezgheț

A venit frigul. După mine, acum a venit de fapt toamna. Cam colțoasă, dar o primim cu bucurie. Și pentru că sunt friguroasă rău și prefer să intru în bârlog în zile d-astea, am început seria serilor de jocuri. Le scoatem de la naftalină și sunt perfecte pentru a înlocui timpul petrecut afară, până noaptea târziu, astă vară. 

Încet-încet, odată cu venirea toamnei și cu începerea școlii, ne vom întoarce la activitățile noastre obișnuite de vreme rea. Pauza de blog a venit într-o perioadă de stres extrem, deci a venit natural; și mi-a prins bine, pentru că nu mai puteam scrie nimic, scriam în gol, degeaba. Uneori e nevoie numai să trăiesc, nu neapărat să și contabilizez asta cumva, mi-am spus. Pauza de activități a fost și ea naturală, pentru că nu voiam nimic constrâns, ci numai libertate de explorare - și nu voiam nici să-l presez prea mult pe Mihai cu începutul clasei 0. Iar acum, că lucrurile s-au mai liniștit, am stat mult să mă gândesc dacă-mi continui jurnalul sau nu, să încep să adun serios materiale pentru ei. Altfel, am avut o vară superbă, cumva ca o alinare pentru toate lucrurile negative. Iar dacă timpul nu-mi va permite să fac vreo însemnare, voi încerca măcar să postez din amintirile păstrate din vacanță. The journal must go on!

Pace,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii