de-ale mele

Dezgheț

A venit frigul. După mine, acum a venit de fapt toamna. Cam colțoasă, dar o primim cu bucurie. Și pentru că sunt friguroasă rău și prefer să intru în bârlog în zile d-astea, am început seria serilor de jocuri. Le scoatem de la naftalină și sunt perfecte pentru a înlocui timpul petrecut afară, până noaptea târziu, astă vară. 

Încet-încet, odată cu venirea toamnei și cu începerea școlii, ne vom întoarce la activitățile noastre obișnuite de vreme rea. Pauza de blog a venit într-o perioadă de stres extrem, deci a venit natural; și mi-a prins bine, pentru că nu mai puteam scrie nimic, scriam în gol, degeaba. Uneori e nevoie numai să trăiesc, nu neapărat să și contabilizez asta cumva, mi-am spus. Pauza de activități a fost și ea naturală, pentru că nu voiam nimic constrâns, ci numai libertate de explorare - și nu voiam nici să-l presez prea mult pe Mihai cu începutul clasei 0. Iar acum, că lucrurile s-au mai liniștit, am stat mult să mă gândesc dacă-mi continui jurnalul sau nu, să încep să adun serios materiale pentru ei. Altfel, am avut o vară superbă, cumva ca o alinare pentru toate lucrurile negative. Iar dacă timpul nu-mi va permite să fac vreo însemnare, voi încerca măcar să postez din amintirile păstrate din vacanță. The journal must go on!

Pace,
Lav

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.