3 lucruri despre mine. Biiine, 5...

''Mi-am dat seama de un lucru de cand sunt pe Facebook
si anume ca nu sunt nici pe departe atat de dusa pe cat credeam.''

''Intotdeauna imi fac o lista de cumparaturi inainte de a pleca la piata.
Uneori imi si aduc aminte sa o iau cu mine.''

''Camera mea nu e dezordonata. Imi tin lucrurile la vedere.
Ca intr-un muzeu.''

11:59 - Acum ma duc la culcare...
5.30 - De ce sunt pe Wikipedia citind despre teoria nucleara?

''Uneori tot ce are nevoie Mami e o patura, o carte buna si o ora de liniste...
...si putina ciocolata
...si o cana cu ceai fierbinte
...poate si un pahar de vin
...si pe cineva care sa pregateasca cina
...si sa frece bine de tot cada
...dupa  ce intinde rufele
...in timp ce tine copiii ocupati.''

:p
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii