de-ale mele

de 8

Ca de obicei, copiii au facut cate o felicitare sau un craft special pentru mamici. La Maria s-au facut un fel de tablouri cu o pasta tare - nu stiu ce pasta, ca doamna nu a vrut sa imi spuna :)))), lucru care mi s-a parut hilar, pentru ca oricum pot afla printr-un search pe net si pentru ca s-a purtat ca si cum ar fi fost nu-stiu-ce mare reteta secreta. In fine... asta e tablouasul Mariucai scumpe. Cand am fost sa o iau, se uita in sus pe dulapioare si sarea ca sa ajunga la el. :)


La Mihai s-au facut cosulete din carton, decorate cu flori de hartie. Imi place ca e foarte colorat, desi doamna nu credea ca sunt la fel de frumoase ca cele facute in clasa alaturata (a Mariucai). Mie imi plac ambele... sunt doua tehnici diferite, insa la fel de frumoase.


Ziua a fost contradictorie, stresanta si schimbatoare. Mi s-a spus ca sunt ''o floricaaaaaaaaaaaaaaa... cea mai frumoasa floricaaaaaa :x :x :x'' si mai tarziu ca ''tot ce e rau au invatat copiii astia de la tine''. De la o declaratie delicata si senina, la cea mai mare jignire pentru un parinte si care mai tarziu, mult mai tarziu, m-a dus cu gandul la indemnul cel mai potrivit care ar putea sa repare, oarecum, dezamagirea si durerea pe care am simtit-o: ''many people may give up on you but you may (must) never give up on yourself''... Mi-am dat seama ca e important (inca un lucru important) sa ii invat pe copiii cat de bine e sa ai prieteni, ce inseamna sa ai un prieten adevarat si ce inseamna sa fii unul... am mai vorbit despre subiectul asta, insa oarecum in treacat, ori de cate ori se iveau conflicte la gradi - acum imi dau seama ca e un subiect care trebuie accentuat.

O primavara senina,
L.

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.