pentru zilele speciale in care ma simt ca un monstru

...si care devin din ce in ce mai dese in ultimul timp, am gasit la cineva pe fb un link catre keekoo.me, un situletz care te lasa sa-ti faci portretul monstruos, intocmai dupa propriu-ti chip si asemanare.

mai sus, eu cea de zi cu zi (aproape fiecare zi, 90% din zile, uneori adica). port blana rosie pentru ca imi place mult nuanta asta si e ciufulita pt ca asa sunt si in realitate. privirea e dusa si larg deschisa pt ca uneori, in realitate, ma uit tamp si am fost taxata pe faza asta, deci incerc sa ma controlez. zambetul, ascutit si pe jumatate. am un singur picior pentru ca sunt shleampata. si sunt ok cu asta.

varianta a 2-a, mult imbunatatita, voit sau nu, sunt eu in zilele in care sunt sau as dori sa fiu invizibila. de multe ori, pur si simplu sunt. dar e bine acolo si ok. pot trimite ''greetings and salutations!''

i'm in touch with my inner monster.
muahahaa...
lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii