Chunkster 2013 Reading Challenge


I'm signing up for my first ever reading challenge: CHUNKSTER 2013. And I'm so excited about this because it's the best opportunity to finally read all those big TBR books I have for years now; plus I'm finally free of my ''science-fiction only'' obsession. I'm going for Do These Books Make my Butt Look Big? level of participation. Yup, I can't resist bigger books and I want to commit! :))

To read the rules, go here, but in short it's about reading 4 to 8 books over 450/525 pages; no e-books or audio books allowed. For my level, I have to read:
* 2 books witch are between 450-550 pages in length;
* 2 books witch are between 551-750 pages in length;
* 2 books witch are greater than 750 pages in length.


---{RO}---

Anul acesta m-am inscris pentru prima data la o reading challenge: cea cu 1000 de carti intr-un an si cred ca am prins gustul. Cea de-a doua la care ma inscriu este Chunkster 2013, unde se citesc numai carti cu greutate... adica de peste 450 de pagini (sau 525 pt format mare). Fara e-books sau carti audio. Voi suferi, nu am citit de mai mult de 100 de pagini de carte de hartie de cand am tableta. :P

Desi nu voiam ceva dificil si de nerealizat, mi-am dat seama ca ma incadrez la un nivel mai mare decat cel la care ma gandisem initial. Trebuie sa citesc:
* 2 carti cu 450-550 pagini;
* 2 carti cu 551-750 pagini;
* 2 carti cu mai mult de 750 pagini.

Si pentru ca deja am cartile care se inscriu in aceste criterii, le pun aici in lista - sa nu uit cumva, ca dragutele de ele asteapta de mult sa fie citite. :) Revin cu linkuri catre reviews cand vor fi gata, plus data la care le-am terminat de citit:
1. Wilkie Collins - The Moonstone (463p)
2. Elisabeth Gaskell - North And South (521p)
3. Amy Tan - Sotia Zeului Bucatariei (593p)
4. Irving Stone - Bucuria vietii (569p)
5. Marco Buticchi - Vantul demonilor (840p)
6. Vernon Vinge - Foc in adanc (921p)
(asta ar fi prima varianta... imi dau seama acum ca mai am carti mari care parca imi plac mai mult... oricum, la reguli scrie ca nici o lista nu e batuta in cuie si pot fi alese oricand altele; va fi si un exercitiu de ''concentrare'' sa ma tin de lista asta)

Happy reading!
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii