chunkster 2013

Chunkster 2013 Reading Challenge


I'm signing up for my first ever reading challenge: CHUNKSTER 2013. And I'm so excited about this because it's the best opportunity to finally read all those big TBR books I have for years now; plus I'm finally free of my ''science-fiction only'' obsession. I'm going for Do These Books Make my Butt Look Big? level of participation. Yup, I can't resist bigger books and I want to commit! :))

To read the rules, go here, but in short it's about reading 4 to 8 books over 450/525 pages; no e-books or audio books allowed. For my level, I have to read:
* 2 books witch are between 450-550 pages in length;
* 2 books witch are between 551-750 pages in length;
* 2 books witch are greater than 750 pages in length.


---{RO}---

Anul acesta m-am inscris pentru prima data la o reading challenge: cea cu 1000 de carti intr-un an si cred ca am prins gustul. Cea de-a doua la care ma inscriu este Chunkster 2013, unde se citesc numai carti cu greutate... adica de peste 450 de pagini (sau 525 pt format mare). Fara e-books sau carti audio. Voi suferi, nu am citit de mai mult de 100 de pagini de carte de hartie de cand am tableta. :P

Desi nu voiam ceva dificil si de nerealizat, mi-am dat seama ca ma incadrez la un nivel mai mare decat cel la care ma gandisem initial. Trebuie sa citesc:
* 2 carti cu 450-550 pagini;
* 2 carti cu 551-750 pagini;
* 2 carti cu mai mult de 750 pagini.

Si pentru ca deja am cartile care se inscriu in aceste criterii, le pun aici in lista - sa nu uit cumva, ca dragutele de ele asteapta de mult sa fie citite. :) Revin cu linkuri catre reviews cand vor fi gata, plus data la care le-am terminat de citit:
1. Wilkie Collins - The Moonstone (463p)
2. Elisabeth Gaskell - North And South (521p)
3. Amy Tan - Sotia Zeului Bucatariei (593p)
4. Irving Stone - Bucuria vietii (569p)
5. Marco Buticchi - Vantul demonilor (840p)
6. Vernon Vinge - Foc in adanc (921p)
(asta ar fi prima varianta... imi dau seama acum ca mai am carti mari care parca imi plac mai mult... oricum, la reguli scrie ca nici o lista nu e batuta in cuie si pot fi alese oricand altele; va fi si un exercitiu de ''concentrare'' sa ma tin de lista asta)

Happy reading!
Lavinia

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.