Oficial, sunt ragusita

Bine, de fapt poate nu chiar ragusita, adevarul este ca ma tine cand vorbesc, nu prea mai pot sa le citesc copiilor si am senzatia aiurita ca am ceva in gat. Si nici chiar oficial, pentru ca nu m-a vazut nici un vraci. Evident, aplic remedii naturiste; nu am medic aici la castel si nici in satul de la poalele dealului nu este, mai ales acum ca s-a inzapezit situatia de tot.

Noroc ca imi merge internetul si ca pot cauta in marea-i gradina...

1. La categoria ''ce aplic deja si functioneaza'', sunt ceaiuri multe, caldute si cu lamaie multa. Cand zic multe, ma refer la peste 1 litru. Functioneaza si remediul meu de criza de timp, anume apa calda cu lamaie (e buna si pentru digestie, printre altele), dar imi place sa fac ceai de echinaceea, care ajuta nitel si sistemul imunitar sau, in alte instante, de sunatoare, tei, musetel.

2. Gargara in 3 variante:
a) gargara cu apa + lamaie.
b) gargara cu apa + bicarbonat de sodiu (de la farmacie!) - reface ph-ul din gura.
c) gargara cu apa + sare (1/2 lingurita la 1 cana de apa) - desinfectant. Sarea poate irita gatul cand acesta este afectat, asa ca mai intai se face varianta b) si apoi c).

3. Miere cu scortisoara - cica alina durerile in gat si alte alea.

Eh, ma tot plangeam ca nu am cum sa incerc toate aceste ultime doua minunatii... iete ca am acum. Experimentez si revin cu pareri.

Hai cu sanatatea,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii