Cameron Jace : Grimm Diaries. Ashes to Ashes, Cinder to Cinder

In ultimul timp citesc multe carti pentru adolescenti (YA); vreau sa vad care e nivelul, ce li se ofera si, pana la urma, care e cererea. Am avut si mari dezamagiri, insa nu si de data asta. :) Am mai spus ca Grimm este unul din seriaele mele preferate? Se intelege de ce am vrut si mai mult sa citesc aceasta povestire...

Ashes to Ashes, Cinder to Cinder este a doua povestire dintr-o serie numita A Grimm Diaries Prequel, scrise de Cameron Jace. Sincer, m-am mirat ca autorul e barbat, pentru ca personajul principal este o adolescenta de 17 ani, iar povestea este scrisa la persoana 1. ''Aventura'' dureaza numai 29 de pagini dar este scrisa bine, surprinzator de bine, dupa cum am scris si la inceput; nu este numai o poveste cu potential, ci si un autor care poate. Singurul lucru oarecum enervant, dar de inteles, sunt reactiile atat de adolescentine ale eroinei; un ''foarte bine'' pentru autor ca a reusit asta, pana la urma cartea este pentru adolescenti, dar, ca adult, as fi vrut o eroina mai matura si mai sigura pe sine, mai ales la 17 ani. In fine...

Ca sa intelegem mai bine despre ce e vorba, iata cadrul povestirii...


Super, nu? :)

Mai departe, aflam ca Alice Grimm, cea care povesteste, este o descendenta a fratilor Grimm si una din cei cativa oameni care au talentul special de a recunoaste personajele de poveste pierdute in realitatea noastra. Alice primeste o noua misiune; este trimisa la Venetia, unde arheologii au descoperit scheletul vechi de 800 de ani al unei asa-zise vrajitoare, inconjurat de 17 pantofi de cristal. Din atatea indicii, se intelege ca e ceva legat de Cenusareasa, nu? :) Eroina noastra intra in lumea viselor/nemuritorilor alaturi de Loki, un Dreamhunter, si astfel aflam o alta poveste despre Cenusareasa.

Mie mi-a placut, dar astept sa apara si o carte din seria asta, nu numai povestiri.

Seara placuta,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii