Carti SF gratuite si legale pe net :)

Pana sa am un venit anume de care sa dispun si sa ma fericesc lunar cu sf-uri cumparate, zburam pe internet in cautare de carti gratuite. Scribd-ul si cartile lui postate ilegal nu existau inca, iar pe dc nu stiam sa umblu; era o perioada frumoasa a inocentei, pentru ca asta ma facea sa sap cat mai adanc dupa resurse gratuite si legale pe net. Si asa am gasit linkurile de mai jos, pe care le-am regasit acum, pierdute in lista de drafturi. Minune si surpriza placuta! Inca mai functioneaza...

Primele amintiri legate de cartile electronice sunt legate de libraria Baen. Atunci intram cu dial-up si modem cu ''cantare'', iar in fiecare vineri stateam pana noaptea tarziu si citeam; pe la 3-4 noaptea venea tata si ma atentiona atent ca a doua zi nu o sa ma pot trezi :) eu ii ziceam ca nu mai stau mult, insa in realitate nu ma puteam dezlipi. Cred ca de atunci am inceput sa iubesc ebook-urile; desigur, pe vremea aia nici nu visam sa se vor inventa mobilele, nu mai zic de aparate precum smartphone-ul de pe care citesc acum, tabletele sau e-readerele. Atunci am facut un experiment si am stat nedormita 3 zile; eram sanatoasa si nu am avut nimic, numai ca in a patra zi mi-au cedat ochii si am inceput sa am frumoase halucinatii vizuale, normale pentru starea mea - cate un gandac, ici-colo, inexistent, desigur, in realitate. Nu am uitat nici azi cum arata pagina lor cu carti, pentru ca si astazi arata la fel...


...si intr-un fel le-as multumi pentru asta - de multe ori, in incercarea de a deveni mai util, designul modern devine de-a dreptul stupid si inutil de impaunat. Vorba ''oldies but goodies'' se aplica si aici. Erau parca vremuri mai simple, dar mai pline de continut.

Continut bun si gratuit in mod legal. Azi rar mai vezi asa ceva. Gratuite si legale mai sunt numai cartile vechi de pe gutenberg, preluate de N altii. Si pentru lucrurile astea gratuile le multumesc. Nu multi mai fac asta astazi.

Dar destul cu amintirile. Iata linkurile:
Lectura placuta!

Yours,
Lav
:)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii