Bucket list: noiembrie 2012


Here it goes again! Luna trecuta am avut scor aproape de jumatate... sa vedem cum ma descurc de data asta :) Cel putin sunt entuziasmata, am 10 itemi in loc de 9 :))

1. sa mergem la teatru macar o data
2. sa fac macar 4 retete noi
3. sa fac cel putin 4 decoratiuni de iarna
4. sa fac cel putin 4 desene/picturi
5. sa postez macar la 2 zile ceva din subiectele care s-au adunat in capul meu, pentru ca altfel le pierd :)
6. sa citesc si sa si scriu despre cartile respective
7. povesti, povesti, povesti, povesti
8. sa fac activitati de iarna cu M & M
9. sa scriu organzat povestile pe care le-am inventat pentru Mihai si Mariuc
10. sa scot masina de cusut din vesnicu-i moramant.. adica din cutie si sa o folosesc, pt ca am 3 chestii de iarna incepute

Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii