Bucket List pentru octombrie 2012

De mult voiam sa imi fac asa ceva, pentru ca VREAU sa devin mai organizata. Lunar, voi avea o lista cu lucruri de facut, carti de citit, plimbari de efectuat :)), nebuneli de facut si oameni de vazut. Si aleg 9 lucruri pentru ca 10 imi strica ordinea listei, avand doua cifre, plus ca niciodata nu mi-a placut, ca cifra.

1. sa merg la targul raw generation de duminica asta (foarte slabe sanse sa se intample, dar imi doresc) > nu am ajuns 0/1
2. sa mergem la padure, cat inca e cald si soare > am ajuns, sper sa scriu si despre acasta aventura cat de curand 1/1
3. sa fac cel putin 4 decoratiuni de toamna > am facut doar o felicitare 1/4
4. sa fac cel putin 4 desene/picturi > am facut 3, dar am postat 1 pe blog (aici) si inca 1 pe fb 3/4
5. sa postez zilnic ceva - ha, era sa uit de blog > nerealizat, din motive de timp
6. sa citesc macar 4 carti si sa scriu despre ele - aici trisez, suntem in 3 si eu deja am citit 2 :P > am scris despre 2 carti (aici si aici) si o revista (Harap Alb continua), desi am citit vreo 5-6 carti... ma declar nemultumita 3/4
7. povesti, povesti, povesti, povesti > nu, din pacate 0/4
8. sa fac activitati de toamna cu M & M > am adunat frunze, ghinde si castane, dar nu am facut nici un craft anume deci...
9. sa ma mai duc o data acasa > done! :) 1/1

update: scor final 9/19. as zice ca... failed! :D

Sper sa reusesc,

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii