Despre copii, Seri pentru parinti si eu ca mama (mai) constienta

Joi seara am fost la un seminar de parenting. Parentship a organizat de ceva timp deja seri de acest gen, ghidate dupa filosofia aware parenting a Alethei Solter; eu am aflat despre despre aceste seminarii de abia saptamana asta si mi-am zis ca nu pot rata ocazia. Am fost, am vorbit despre copii, despre situatiile mai grele pe care le intampinam ca parinti, am aflat lucruri pe care le simteam numai ca nu stima cum sa le verbalizez, am simtiti un oarecare grad de confort vazand ca si celelalte mamici se confrunta cu situatii similare (si invers) si am aflat ipoteze si rezolvari pentru niste lucruri care imi ocupa gandurile. A fost frumos, sper sa mai merg...

Si cu ocazia asta mi-am adus aminte un lucru izbitor: nu am mai citit o carte de parenting de... nu mai stiu de cand... De fapt stiu! Cam de cand a facut Maria 6-8 luni. Cand Mihai era mic citeam mereu, stiam la ce sa ma astept, cum se dezvolta, etc. Acum am ramas in urma. Pictam, lipim, facem crafturi cu hartie, dar oare sunt cele potrivite pentru varsta lui Mihai, de exemplu? Nu cumva il tin la nivelul Mariei?

Prin urmare :)) urmeaza sa ma asez iar cu fundul pe carte. SI vor urma o serie de articole pe tema asta. Ca sa bag la cap :))

Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii